ریویو پدیا

تاریخ انتشار بازی No Straight Roads مشخص شد


شرکت سولد اوت (Sold Out)، ناشر بازی No Straight Roads، امروز از تاریخ انتشار این عنوان برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی رونمایی کرده است.

شرکت سولد اوت امروز بیان کرده که بازی No Straight Roads که توسط آقای وان هزمر (Wan Hazmer)، طراح ارشد بازی Final Fantasy XV، کارگردانی شده است، در تاریخ ۱۰ تیر ماه سال جاری (۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۰ میلادی) در دسترس کاربران رایانه‎های شخصی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز) و کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار خواهد گرفت.

هم‌زمان با عرضه‌ی بازی No Straight Roads، نسخه‌ی Collector’s Edition این عنوان نیز برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. این نسخه شامل دیسکی از موسیقی‌های بازی، یک کتاب هنری ۶۴ صفحه‌ای و Drumstickهای رسمی بازی می‌شود.

یکی از منتقدین در جریان مراسم E3 سال ۲۰۱۹ موفق به تجربه‌ی این بازی زیبا شده بود. به گفته‌ی این شخص، نکته‌‌ی جالب بازی این‌جا است که در No Straight Roads تنها با یک بازی ریتمیک ساده طرف نبوده و بازی در حقیقت ترکیبی از المان‌های اکشن و پلتفرمر است. با این حال، همه چیز از داستان گرفته تا گیم‌پلی حول موسیقی‌های بازی جریان دارند.

نسخه‌ی دموی بازی در مراسم E3 با یک بخش آموزشی شروع شد که به من یاد داد چگونه بازی کنم. هر دو شخصیت بازی، Mayday و Zuke، می‌توانند به اطراف حرکت کرده، با گیتار و یا چوبک‌های طبل خود به دشمنان آسیب زده و یا با استفاده از توانایی‌های خاص خود کارهای ویژه‌ای را انجام دهند. امکان تعویض هر دو شخصیت در هر زمان وجود داشته و هر کدام از آن‌ها شامل توانایی‌ها و ترکیب‌های خاصی از حملات می‌شوند که تنوع در مبارزات بازی را تضمین کرده است. حتی در نسخه‌ی دمو نیز این دو شخصیت با هم تفاوت زیادی داشتند که باعث می‌شد مجبور شوید مسیر متفاوتی را در مقابله با باس در پیش بگیرید.